Höst och konsert

Jag har nu accepterat att sommaren är förbi och att hösten har tagit vid,
så idag åkte amplarna med de överväxta sommarblommorna bort och jag planterade
lite vit ljung på framsidan.
Ljung är ju fantastisk egentligen. Brukar i regel glömma bort att vattna dem efter ett par veckor, men då liksom torkar den till på ett snyggt sett och håller sig fin ändå till våren ;D Underbart!
 
Julia har gått över till att sova endast 1ggr / dag och då blir det efter lunch.
I regel sover hon 1-1½ till 2 timmar och då hinner man ju med en del plock här hemma.
A har uppdaterat min stationära med windows 10, så nu lyxar jag lite framför datorn !
 
Från tidigare i somras, mitt lilla busfrö =)
 
Ikväll blir det för övrigt egentid för mig och mannen.
U2 konsert på Globen - weeeehoooo!!
 

Men ohh är det sant, och så avis jag blir, gick ni rätt dag då, de kom ju inte den dagen de sagt?,

Så söt hon är och ljung är jättefint

Svar: Ja vi fick se dem i onsdags! I söndags blev ju konserten inställd pga pistolhot!
Catrin




Kom ihåg mig?