Rädsla

När jag hämtade J från förskolan i onsdags förra veckan läste jag på tavlan att det både gick maginfluensa, löss och ögoninfektion på hennes avdelning..
Då känner man sig inte jätte peppad måste jag säga..
På torsdagen var hon ledig med pappa och på fredagen valde vi att skaffa barnvakt ist för att riskera att få med oss något hem.
Har blivit så otroligt rädd för att åka på kräksjuka - usch 😖

Igår var hon ledig med pappa och idag var hon tillbaka på förskolan.
Nu hade tydligen en av pedagogerna åkt på löss, så nu är det bara att kamma, kamma, kamma här hemma.. killar överallt bara jag tänker på det..
Ett till fall av ögoninfektion, men magsjukan verkar tillfälligt borta från avdelningen.
Får väl se hur länge vi klarar oss från sjukdom.

Oj så många baskelusker på en gång & fyvale magsjuka och löss värsta fobin för det. Men ja nu har ju tösen haft magsjuka, får se om vi slipper undan




Kom ihåg mig?