Daddy's Day

I dag var det min tur att få lite sovmorgon. Men egentligen får jag inte ut så mycket av det. Vaknar flera gånger från 0500 typ och känner mig pigg. Vet inte om det beror på att mitt nya schema (med väckning 03.35) redan etsas sig fast i min hjärna...
Lyckades dra mig till nio i morse iaf!

J och A stressade iväg till dansen, så jag fick en lugn frukost för mig själv -lyx!
Lagom tills de var tillbaka igen hade jag fixat lyxigt mellis med mjuk peppis och äpple. Självklart firades pappan med guldigt paket och massa pussar.

Nu vilar J och sen ska hon och jag vidare till min pappa och fira lite.
Tror till och med att de skulle skämma bort oss med lite mat !

Så skönt med sovmorgon och tänk hur det är att man alltid vaknar tidigt då och fint du fixat tills de kom hem




Kom ihåg mig?