Sjuklingar

Ja, Hua!
I måndags kom mannen hem från jobbet med feber och magkramper. 
Julia blev sämre i magen under tisdagen och rapade ofta och med en fruktansvärd odör (typ spya eller ägg), men kräktes aldrig...
...för ens natten till onsdag.
Hon somnade runt 21, men vaknade då vi skulle lägga oss vid 23. Sen fick jag gå runt med henne nån timme då hon vägrade somna om och var ledsen till och från.
Till slut lade jag henne i vår säng när hon somnade, men det ångrar jag lite..
Klockan ett vaknade jag av att hon kaskadspydde ner hela mig och vår säng ;( BLÄ! 
Så in i duschen med mig och J och A fick byta i hela sängen.
Som tur är så har hon haft matlust hela tiden och druckit som hon ska och jag verkar *peppar peppar* ha klarat mig...
Nu undviker vi folk några dagar till, men har tagit oss ut i friska luften iaf! 

Favoritsysslan just nu är att stå på knä och riva runt ☺️ 





Kom ihåg mig?