Dessa måltider!

Haha jag tror jag blir knäpp snart. Ursäkta tjatet men tycker det är såååå svårt det här med övergången amning vs riktig mat!
J har ju alltid varit glad i det vi gett henne i form av smakportioner, men nu har hon börjat rata väldigt mycket.
Först märkte jag av att det var just fisk som inte var så populärt, men nu funkar inte exempelvis biffstriganoff eller kalv heller... Nu pratar vi köpt barnmat alltså. Fruktpureer och smoothies funkar alltid, men det kan hon ju inte leva på för jämnan!
Har fått för mig att det jag lagat hemma funkat bättre, men jag vet inte... Får försöka att testa mer hemlagat ett tag!
Sen är det svårt att veta hur mycket de ska få i sig portionsmässigt också..
Gaaaah! Tror jag går tillbaka till amning... ;D


Glada miner vid middagsbordet är förbi, oftast är det storgråt när något inte passar... 



Kom ihåg mig?