Semester. Eller?

Tiden flyger förbi, men undrar nog som alla andra; vart tog sommaren vägen?
Ute är det kallt och det känns nästan som höst! Hua!
Min andre hälft jobbar ju ännu, så är ju inte direkt någon semester för oss. Men skulle ändå vara skönt att få njuta av lite värme. Att kunna hänga i lekparken med J, utan att behöva oroa sig för att bli dyngsur =D
 
Ja, nån semester har jag ju inte egentligen alls i sommar. Jag är föräldraledig i 1,5 vecka till, sen börjar jag jobba igen. Galet!! Tänk att man nu varit hemma i drygt ett år med Julia!
I augusti blir det nästan heltid för mig, men sen går jag ner till ca 70% under hösten. Jag och A kommer dela på det, så att Julia inte behöver börja på förskola för ens till Januari 2016. Blir lite meckigt, men känns ändå skönt!
Apropå det så måste jag snart få iväg ansökningen till förskolan.
Hade tänkt maila olika förskolechefer för att få komma på studiebesök och spana in lite. Vet inte om det kommer hjälpa oss i valet, men kan ju ändå vara kul att se hur de har det!
 
Älskade unge! ♥

Skönt att ni kan pussla det så, det blir ju toppen att hon börjar då, då är hon typ 1½?

Söt hon är

Svar: Precis, 17 månader! 😊
Catrin

Skönt att ni kan pussla det så, det blir ju toppen att hon börjar då, då är hon typ 1½?

Söt hon är




Kom ihåg mig?