Lite nytt

Gah blir tokig på alla fina plagg nu till hösten, vill ha allt!
Shoppade ny jacka och en tunnare mössa till J på Lindex här om dagen. 
 
Supermysig jacka, men inte jätte praktisk i lekpark och så, men en overall behövs ändå till vintern och skaljacka har vi ärft (?!) av syskonbarn...
 


Superfina

ååh så sött :)

Om ena föräldern jobbar och den andra är då sjuk att den ej orkar ta hand om barnet så får man lämna barnet på förskolan.

Min syster jobbar på förskola och hon svara så då jag fråga

Svar: Ja men det verkar ju vettigt.
Catrin

superfint! är sugen på den mössan!

Ja det kommer bli jätte bra!! Med telkiddo förvaringen, älskar den!

Stort tack fin fina du!

Eller hur! Jag blir galen så mycket fint det finns. Vilken overall ska du köpa? Jag har sådan beslutsångest över overall till min nyligen 1 år fyllda tjej 😊.

Svar: Köpte en från polarn o pyret, skaloverall som även går att använda i höst om man plockar ur fleecen. Har du hittat nån bra?
Catrin




Kom ihåg mig?