Första jobbdagen...

Igår var det dags att sätta sig i bilen till flygplatsen för första arbetspasset på ett år och två veckor!
Kan inte fatta att tiden bara har sprungit iväg så fort?! Nyss låg jag ju på förlossningen med benen rätt upp i vädret. Tack och lov slapp jag det denna sommaren!! ;D
Var full fart och mycket folk på jobbet, men mycket satt i sedan tidigare, så repetitioner och inlärning gick snabbare än väntat! Låter hemskt, men innan lunch hann jag inte tänka alls på hur Julia hade det.
 
På fredag går A på pappaledighet i tre veckor, så denna vecka jobbar vi lite dubbelt och tar hjälp av mormor och farmor för lite barnvakt. Gick jätte bra igår och Julia verkade tycka det var supermysigt att få spendera extra tid med mormor. Idag är jag ledig och i morgon kommer farmor och hjälper till.
Från och med september sen kommer jag och A dela på föräldraledigheten och jag jobbar ca 70% - helt okej!
Sen börjar Julia på förskola i Januari är det tänkt.
Det också. Fem månader kvar och det är hög tid att söka förskoleplats! Läskigt!
 
en liten selfie som inte alls hör ihop med inlägget =)
Här syns iaf mitt nyfärgade hår lite grann. Passade på att lyxa lite förra veckan medans tid fanns!
 



Kom ihåg mig?