Träning

Vi har fått in en rutin med promenad runt lunch varje dag. Brukar bli runt 1-1,5 h och nu är ju vädret perfekt för det dessutom! Nästan lite föööör varmt vissa dagar och det är svårt att veta vad man ska ta på sig! 



Men nu längtar jag verkligen efter riktig träning och att kunna pressa kroppen lite mer..
Ringde till MVC för efterkontroll, så de skulle ringa upp under morgondagen för en tid. 

Skönt med promenad!

jag har varit på efterkontroll så det är fritt fram för mg
men jag finner ingen tid!!
måste börja göra lite core träning för jag orkar inte bära omkring på en ledsen liten pärla på snart 6 kg!

Svar: Ne förstår dig! Min väger bara strax över 4kg, men känner att man vankar omkring som en ostbåge redan!
Catrin

Magiska bilder!

Ja skönt att få in lite rutin, samt jag går också gärna en långpromenad varje dag =D

Vilken underbar rutin! Önskar mig detsamma! :)
Ska nog prova nu direkt! Kommer förmodligen bli gallskrik
Ja du vad gör jag när jag går omkring, jag nynnar på nån trudelutt, dansar eller gråtet :)

Svar: Gick det bra??
Catrin




Kom ihåg mig?