Helgen

Denna helgen passerade alldeles för fort tyckte jag.
Är ju så mysigt när man får vara hemma och mysa hela familjen tillsammans en hel dag och inte bara några timmar om kvällen!
Lite småutflykter har vi i alla fall hunnit med och Julia verkar trivas i vagnen! Här om dagen sov hon nästan 2,5 h när vi var iväg upp på stan och vi lyckades till och med stanna för en fika utan att hon vaknade ;)
 

Nyköping - underbara stad!
Älskar verkligen promenaderna längst med ån och njuter verkligen av sensommaren / hösten
med den svalare luften som är!

Trots att tillvaron hemma med min lilla Sessa är lite tuffare vissa stunder än vad jag trott, så njuter jag verkligen. Och den ena dagen är verkligen inte den andra lik, vilket man , humörmässigt, får vara glad för.
Följer även en del tjejer på instagram, som fick barn runt samma datum som oss i år och där får man mycket pepp! Man inser att man inte är ensam om tuffare perioder med bebis och man tar emot många bra tips om vad som kan hjälpa. Samtidigt blir jag starkare och mer säker som mamma för varje dag som går!
 
Vill ni följa mig mer frekvent, så finns jag på Instagram under namnet; Bycatrin. Den uppdateras oftare än bloggen ;)



Kom ihåg mig?