Nya produkter och återbesök


Jag älskar ju att testa nya produkter - speciellt sånt man kan äta :D
Men varken keso med yoghurt eller de nya tesorterna från Lipton var några höjdare - Hua!

Var hos BVC idag igen, men denna gången var det jag som skulle kollas upp. Fick svara på ett frågeformulär gällande hur jag mådde och det såg bra ut! Tycker det är bra att de kollar upp med alla nyblivna mammor så att de fångar upp de som hamnar i depression!  

Vad har hänt med blogg.se appen förresten? Går ju knappt att lägga in bilder längre! 

Sv: hon är 5 månader :) de är så fina!! Från Ellos kommer de från va? Kanske ska beställa några fler :)

Svar: Precis, ellos ;)
Catrin

Vad glad jag blir, tack, känns jätteroligt att ha gjort den själv!! :D

mums

Ja det är bra att de kollar upp och jag som hade depprission fick ju då hjälp ;). Synd att det ej föll dig i smaken då




Kom ihåg mig?