Kaffe kaffe kaffe

Man kan ju tro att jag har fikabesök, men dessa kaffekoppar är från de två senaste dagarna och endast druckna av mig ;)
Förser mig oftast alltid med en kopp när jag sätter mig och ammar i soffan och för att ha den inom räckhåll hamnar den på fönsterbrädan ! ...och blir kvar där uppenbarligen.. 


Världens underbaraste J har tagit sin förmiddagslur i mitt knä i soffan, fortfarande i pyjamas.. Men snart måste jag ruska liv i na' då vi är bortbjudna på lunch (lyx!) Hur gör ni med era små då de somnar och ni måste iväg? Väcker ni dem eller låter ni dem sova och blir lite sena ist? 

Den här veckan har vi en del på agendan, känns kul och lite läskigt :) Skriver mer om det senare i veckan! Puss

Oj jag har aldrig haft nån lunch tid o passa så jag vet inte, jag låter pärlan sova alltid och alltid och jämt1 :)

Svar: Det ät nog likaså bäst ;)
Catrin




Kom ihåg mig?