Depp

Dagarna flyter på, men senaste veckan har varit mindre bra. Humörsvängningar till max och bara en massa negativitet... 
Mannen har jobbat många och långa dagar och då rinner bägaren lätt över när det är något som inte går som man vill.. 


Skulle ha träffat mammor från föräldrakursen i morgon fm, men det blir inte av och det känns sååå trisst. Har verkligen sett fram emot den träffen och att få knyta lite nya bekantskaper... 
Usch, nej måste försöka att vara lite mer positiv, annars kommer jag bli gaaaalen!


Känner igen det där, sådär mådde jag med, jag fick nästan panikångest då jag inte fick träffa någon och göra något, ville inte vara ensam, mådde så dåligt då, det var hemskt jobbigt att vara hemma. Men det är mycket bättre nu, det avtar mer och mer ju mer tiden går, det kan komma ibland över mig, men har lärt mig hantera det

Ett bra ord som psykologen sa till mig som JA, jag gick till en psykolog var att lära sig titta på ångesten, tankarna, att ex titta på ett objekt så tänker du såhär, jaha ångest vad vill du med mig idag, jaha det är så du känner idag, idag är du svart alltså ganska jobbig, så kanske du känner att nästa dag är ångesten grå, då inser du att den inte är lika jobbig

Samt skriv ner varje dag något du blivit glad för, så kommer du se att du skriver ner mer och mer du blir glad öve

kramar

Svar: Tack för peppet och tipsen, betyder mycket!! 💗
Catrin

Åh ush för depp, jag känner PRECIS det samma. men jag tar mig int ens ut för att träffa folk...




Kom ihåg mig?