Prestationsångest

Hade ju hoppats på att hålla i bloggandet nu, men när jag är inne på min blogg via datorn ser jag vilken kass kvalitet det blivit! 
Jag slänger ju allt som oftast in Instagrambilder i inläggen eftersom jag bloggar via mobilen och det blir ju inte världens snyggaste när man kollar i större format.
Men jag har ju liksom varken tid eller ork att brotta mig in till den stationära datorn som finns i vår skrubb/datarum, koppla in systemkameran och rensa och lägga över bilder för att SEN blogga! Gaaah!
Vet inte om jag ska pausa bloggen lite i väntan på att vi införskaffat oss en laptop istället... 


Så här såg det ut tidigare i veckan. Mamma försöker aktivera bebis samtidigt som hon ska fika. 

Denna vecka har varit extremt tråkig. Jah har haft feber och halsont och därför har vi bara varit hemma.
Får intrycket att J tycker att det är extremt tråkigt och får därför prestationsångest när jag ska aktivera henne. 
Vad gör ni med era bebisar om ni bara är hemma en hel dag?? 

Jag har helt lagt ner det där med systemkameran, kör på mobilen istället. Tycker att det fungerar hur bra som helst faktiskt!

Svar: Jo det är smidigast med mobilen, men de bilderna blir inge vidare i större format på datorn...
Catrin

Vi är mestadels hemma då pärlan gnäller konstant.......... Nä nu är jsg orättvis mot henne. Hon har haft två urgnälliga dagar o jag har tandvärk




Kom ihåg mig?