Nagelpyssel

Har tidigare använt mig mycket av Depend Gel lack, men efter de senaste rabaldren i tidningar och medier, så vågar jag inte. Speciellt inte nu under graviditeten...
Väl på affären bestämde jag mig för att testa Isadoras Gel lack som funkar utan UV-lampa, kändes mer tryggt och kan sitta upp till 1-2 veckor. Skönt att slippa ta bort och måla om hela tiden, speciellt om liten planerar att komma snart!
Valde färgen 'Classy Nude'  och topplacket på bilden.
Tycker att det funkade helt okej, men underlacket var svårt att få jämnt tycker jag. Kanske har med nyansen att göra. Nu får vi se hur länge det sitter!
 
 
Planerna för dagen är väl inte många, men trots värmen så tänkte jag i alla fall ta tag i sovrum.
I helgen ska vi försöka få hem spjälsängen och klämma in den på min sida av sovrummet, så vill ha städat och färdigröjt tills dess.
Ska försöka knäppa några före- och efterbilder =)

Vad tyckte du? Jag blev så besviken på lacket... Tyckte det skavde av nästan lika fort som ett vanligt :/

Svar: Tyckte inte att det var någe vidare! Tror det gått fyra dagar sen jag målade på det nu och det har redan börjat skava av. Så håller ju lika länge som ett icke-gellack! Tumme ner!
Catrin




Kom ihåg mig?