Fröknäckis

En vän till mig tipsade om Risentas färdiga Fröknäcke Bakmix.
Sagt och gjort så testade jag det här om kvällen och det var såååå smidigt. Tyvärr vart det så populärt här hemma, så hela den första plåten har redan gått åt i ett rasande tempo.
 
Men nu är andra plåten inne och jag hoppas att den räcker något längre! =)
 
 
 
Igår blev det dessutom en väldigt lätt lunch pga värmen och där passade fröknäcket utmärkt som en salt och knaprig komponent..!
 
 
 

Ja fröknäcke är otroligt gott! Fint du gjort det med burken :)

Svar: tack ;D Finns mycket tid till att piffa allt möjligt nu när man går hemma och väntar!
Catrin

Den vågar du absolut läsa! :) var i det stora hela positiv :) tror dock inte jag hinner gå ut den innan det är dags för dig! Lycka till o njut! Du kommer aldrig någonsin vara med om något bättre, ( om det är ditt första barn vill säga) annars vet du ju vad som väntar

Den vågar du absolut läsa! :) var i det stora hela positiv :) tror dock inte jag hinner gå ut den innan det är dags för dig! Lycka till o njut! Du kommer aldrig någonsin vara med om något bättre, ( om det är ditt första barn vill säga) annars vet du ju vad som väntar

Svar: Tack för de peppande orden, de tar jag verkligen till mig! ♥
Catrin

Men ohh så gott och så pysslig du är, så charmigt




Kom ihåg mig?