Barnvagnstillbehör

Idag bjöd mor min iväg mig på en liten shoppingrunda.
Hon ville köpa en vagnleksak / mobil att fästa på suffletten, men ville se så att jag samtyckte med vad det blev ;)
Vi valde en från Teddykompaniet, rätt så neutral i färgerna,men såååå mysig. Ville ha nån som inte var för skrikig i färgerna, så att man lätt kan kombinera med andra färger i vagnen.
 
189kr / Lekia
 
Sen råkade det även blir ett bädd set till vagnen med Spöket Laban och Tummen ;)
Jag har även beställt ett annat bädd set  från New Heaven, men leveranstiden var något längre nu under semestertider, så kan ju vara bra att ha något att börja med!
 
139kr / New Heaven 
 
 

Fin desginen är, samt så skoj att du är tillbaka. Fint du shoppar med.

Hehe förstår att du gillar första klänningen då, för bild 1 & 2 är samma klänning ;)

Svar: haha jaha!
Catrin

Ohh vad rar du är, =D, så sött. Blir tårögd då du beskriver hur du tänker, men som du säger vi har ju följt varandra länge så man tycker ju man känner varandra på ett sätt då =D

Kram, tack för det du skrev

Vilket himla fint bäddset!




Kom ihåg mig?