Babynest

Detta Babynest sydde jag för några månader sedan redan och bilderna gör det inte rättvisa, det är sååå mysigt. Man vill ju nästan ha ett själv ;)
Jag använde mig av Åhléns Mix n' Match påslakan till detta!
 

 
Har även sytt ett till ett par vänner, men det har jag nog bara bild på i mobilen, ska kika om jag hittar det så kan jag visa även det i dagarna!
 

Mysigt
vi använder vårt mycket! en bra investering
fast hon har snart växt ur det!!

Svar: Jaså? Då går det undan med andra ord ;)
Catrin

Det ser grymt mysigt ut! :) Kram

Ohh vilket fint, duktig du är. Babynestena är verklugen toppenbra

Ohh vilket fint, duktig du är. Babynestena är verklugen toppenbra

Svar: Ja de är så mysigt! Sen verkar det som om alla har delade meningar om det. Vissa tycker de är superonödiga. Visst tror jag man klarar sig bra utan ett, men är mysigt när man har ett ändå! Hade ni till eran sessa?
Catrin

Babynest är verkligen riktigt bra, kul att du sytt ditt själv. En annan fick köpa, men ändå hemsytt. Sonen använde sitt tills hans var dryga halvåret. Perfekt!

Svar: Härligt att du har bra erfarenheter av babynestet! Mycket roligare med 'hemsytt' än de trista vita man köper i butik som är minst lika dyra!
Catrin




Kom ihåg mig?