Mysmåndag

Dagen har bara rusat iväg, trots att vi började den tidigare än vanligt. 
Var iväg till en vän på lite förmiddagsfika och sen en sväng förbi pappan och kollade in rea och lunchade. 

Upptäckte här om dagen att J vuxit ur sina "tossor" så inhandlade raggisar i lite större storlekar.. Tycker hon har långa fötter vår lilla tjej, nu har hon 17-18 på strumpor. Har inte så mycket att jämföra med, men bara en känsla jag har :D


Bara 1,5 dag kvar till julafton och det känns galet! Jag har liiiite julstämning, men vart är snön???

Hoppas att allt är bra med er och att ni får en toppenbra julafton imorrn,

Hoppas att du mår bra med, <3

Svar: Hoppas ni hade en
Fantastisk jul! Här har vi blivit sjuka ny lagom till nyår :/
Catrin

Hoppas ni haft en härlig julafton.

Hej Catrin!
Ett stort grattis till vinsten i lucka 21
http://lindablom.se/2014/december/lindas-julkalender-2014-lucka-21.html#comment

Var gullig och maila mig adress och mobilnummer så löser vi ditt pris : )

God fortsättning!
Kram Linda

Svar: Weee! Hoppas du fick mitt mail!! ;)
Catrin




Kom ihåg mig?