God fortsättning!

Hoppas ni haft en fantastisk jul!
Våran var underbar och lilla J skötte sig exemplariskt. Hon var såå nöjd när hon hoppade runt bland alla familjemedlemmar och fick nog några klappar för mycket ;) 


Tyvärr har vi åkt på en förkylning igen lagom till nyårsafton, så vi fick ställa in planerna med vännerna inför morgondagen och kommer stanna hemma och mysa istället. 
J rosslar och snorar ich inatt hade hon strax över 38 i feber. Trots det är hon i gasen och ligger och brottas i gymet nu. Verkar som att det är mycket sjukdomar nu, har ni klarat er?!

Passar på att säga GOTT NYTT ÅR och GOD FORTSÄTTNING ! Hoppas ni får en fantastisk start på 2015! 

Hoppas att ni är piggare, här är det också lite snorigt, men verkar vara så till och från

Skönt att ni haft en bra jul =D
kramar

ANNA??????

Det var ju jag som skrev

Svar: Haha såg det ;)
Catrin

Det är roligt att vi hittar varann och kan följa våra små skruttar på vägen! :)

ja du detta med sovning.. det är inte Elsies starka sida!
PÅ dagen sover hon bara om vagnen rullar, så det beor på hur länge jag orkar gå. Men hon brukar kunna vara vaken i ca 2 timmar sen är det dags för en lur på ca 40 min. På kvllen somnar hon som sagt vid 19 och den vaknar hon varierat många ggr och vill tutta, blir totalt hysterisk om hon inte får det. Så jag brukar ta över henne till vår säng så får hon fri tillgång o jag kan fortsätta sova.
så här ser henne villor ut ungefär

vaknar ca 7.30
vila 9.30-10
vila 12-13
vila 15.30-16
lägger sig för kvällen 19

Tittar in och önskar trevlig för-vår istället för god fortsättning :)

Svar: Tack ;) ja uppdateringen har inte varit så flitig de senaste veckorna!
Catrin

Hahha varsågod, det va så lite så!
kanske jag ska visa en bild på mitt feta hår nästa gång! ;)

Svar: Ja snälla!! 😂😂
Catrin




Kom ihåg mig?