Godmorgon Augusti

1 augusti och sommaren susar förbi. Vet inte varför, men så fort det blir augusti inbillar jag mig att det känns höstigare i luften.
Vi har en stor björk utanför och den har liksom börjat släppa ifrån sig en massa små frön när det blåser ute...

Hamnen där vi bor. En jättelik jakt (?!) la till för ett par veckor sen. Jag skojar inte när jag säger att det säker var fem rum och kök + tennisbana 😂

Idag är jag och J lediga, så vi tar med mormor och morfar på utflykt till Norrköping. Jag behöver nya sneakers till promenaderna och sen ska vi in till Biltema och shoppa lite till ett pyssel jag har på gång :)

Jo men träden börjar bli gula... Och vinden är kall hösten är på gång!,!

Jo, men aug känns genast höstigare, men brittsommaren kan ju komma än =D

Tack, vad roligt att du tyckte klänningen är fin och satt bra, jag gillar den också =D <3




Kom ihåg mig?