Direkt hem till dörren

I förrgår testade vi något nytt..
Vi har ju Linas matkasse varannan vecka och där emellan kombinerar vi egna veckomenyer.  Och då krävs det i att man åker och veckohandlar, vilket kan vara lite meckigt när jag och A i stort sett jobbar om varandra och man är ensam med J. 
Men nu har vårt Ica maxi börjat med hemkörning av varor enda till dörren.
Så medans J sov sin EM vila i tisdags passade jag på att storhandla, på nätet! Super smidigt. Precis som när man beställer kläder :) Sen bokar man leverans och vips så har man allt hem till dörren! Allt blev dessutom rätt flrutom att jag råkat klicka hem dubbelt av vissa saker, men det var mitt eget fel;) Tips!!



Det där skulle man testa egentligen, verkar väldigt smidigt och inspirerande att komma på nya matideer




Kom ihåg mig?