1:a December

Välkommen december!
Jag har haft julstämning i kroppen sedan ett par veckor tillbaka, och jag hoppas den håller i sig enda fram till Jul!
Vi vaknade upp lagom till julkalendern i morse - som jag har längtat. Men vilken besvikelse! :( ingen julkänsla alls i den och den är mer fakta än skådespeleri ( antar att det är tanken också) 
Snön lyser med sin frånvaro också, men det verkar som att resten av Sverige har fått en del? Kallt var det iaf när vi var ute en sväng på fm, så det kanske är något på G .. 

Årets adventsljusstake blev något försenad då jag inte hittade den vi haft tidigare år.. Men nu så! 




Så fin staket, ja jag har förstått att kalendern ska vara dålig, jag gillar inte Erik och hon, så jag väljer nog att ej se

Har inte sett julkalendern än! Måste göra det! :)

Svar: Sett den än?
Catrin

Vi fick snö idag, blev nästan chockad när jag såg hur den föll ifrån himlen :).

Svar: Åh va mysigt!
Catrin




Kom ihåg mig?