Sovmorgon? Ja tack!

Nu när jag slutat amma helt så finns det ingen ursäkt. Mannen kan börja ta nätter och tidiga mornar på helgen - weeeee! 
Så vi tänkte börja nu i helgen och tanken var att jag skulle få sovmorgon nu idag. Ändå sitter jag här kl 0700 *suck* Lever med en väääldigt hårt sovande och svårväckt man... Men den som väntar på något gott..! Nu har jag ju sparat min sovmorgon tills i morgon ist *hjular runt i köket sicksackande mellan bebis, katter och div. Dammtussar* 

Vem skulle inte vilja gå upp med denna sötnöt?!?!?! ;)

Ja detta med sovmorgon måste man försöka att få, för man måste få sova ifatt, men många ggr tar man inte tillfällen man får ändå

Kramar

Du.. 8 månaders utvfase är något du har att se fram emot! DRA ÅT….

Svar: Hahaha Anar ironin..!
Catrin

åh det är en oerhört tuff tid! jag har fått lite paus från allt brottandes nu, hoppas fasen är över

haha ja man blir ju löjligt glad och ttor att alla är lika entusiastiska över det lilla framsteget :)

Tack söta fina Catrin!




Kom ihåg mig?