+ 5

... nej ingen bebis än.
Det har helt enkelt varit för varmt för att sitta vid datorn och jag har fördrivit dagarna med att sitta på framsidan, i skuggan, med isvatten och en bok =)
 
Nu ligger vi fem dagar efter beräknad födsel och jag som inte förstod den frustration som andra gravida upplevde, efter att gått över minsta timme, känner nu exakt samma uppgivenhet.
Vet att det är vanligt att gå över, speciellt med första och jag var ju mentalt beredd på det... trodde jag...
Men nu sitter jag här irriterad och frustrerad, orolig och nojig och bara väntar och väntar!
Försöker intala mig att h*n väntar på svalare temperaturer och det är väl positivt för både mig och bebis!
 
 
Låt mig presentera Nicke, min andra lilla goding som gör mig sällis i skuggan om dagarna ♥

Tänkte att jag skulle lägga upp lite bilder på mitt egenhändigt sydda Babynest sen under eftermiddagen / kvällen, ska även kika om jag får tag i lite träpärlor för namnarmband som jag tänkte pyssla ihop också...
 
Hörs senare!
 

Förstår att de är jobbigt att vänta , men snart snart så har ni er guldklimp <3 Jag tror hen kommer på lördag <3

Svar: tack för peppet, kan behövas nu kan jag säga. Lördag passerade i alla fall utan bebis och nu är vi inne på +11 dagar. Snart igångsättning!
Catrin




Kom ihåg mig?