Kräk och ÖF

En hel del kräk blir det! 
J äter liiiite mer sällan nu och då känns det som om hon får i sig för mycket på en gång eller stressäter, för upp kommer det nästan alltid..
Inte för att hon verkar så brydd över det. 


Nu har vi landat lite i soffan efter en sväng på öppna förskolan. Japp, vi vågade oss dit idag ;) Ett par mammor från föräldrar kursen hörde av sig och vi bestämde oss för att gå dit och testa! Huvudsyftet var babymassage men blev även kvar på sångstunden!

J skötte sig exemplariskt, förutom kaskadspyorna då haha Tror hon tyckte det var mysigt. Väl hemma sen var hon inte lika glad, men tror hon blev lite övertrött! 

Nu myser hon här i mitt knä efter lite käk, så nu är jag väl fast här en stund. :)
Snart får vi besök också - underbart! 

Åh va modiga ni är!
jag har fortfarande inte vågat mig ut på sånna strapatser!
men kanske på tors… eller inte...

Svar: Blev det något i torsdags?? ;)
Catrin

snyggt

Marie

Vad roligt att träffas i gruppen och de kan ju kräkas en del

Ja helt sjukt att det är ett år sedan!




Kom ihåg mig?