Vår!

Ja nu är jag ta mig tusan sugen på vår! Så fort solen visar sig det minsta så njuter man så att ögonen vänder sig ut och in 😄
J fick nya Dojjs från mormorn här om dagen och jackan är från Zara. Man får passa på medans det är torrt. Vitt är ju väldigt praktiskt-eller...?! 😏



UNDERBART =D

Så mysigt!

WWW.angusfoto.blogg.se

Nämen! Stl 80 skulle pärlan inte kunna ha men hon har en del
I storlek 86. Tröjor känns som du säger fortfarande stora i 86, hon har långa ben så där kör vi 92. Hur stor va Julia nu igen på 1,5 kontrollen?

Svar: Oj nästan 11kg och ca 84-86 lång tror jag!
Catrin

WWW.angusfoto.blogg.se

Typ samma då! :k 85 cm och 11.3
Tror kag pärlan va

Ohh hualigen, ni får också krya på er
kramar

Svar: Skriver här så kanske du ser :) Nej, jag kan inte kommentera på din blogg. När jag trycker på kommentarer så kommer jag liksom inte vidare. Läser via mobilen...
Catrin

Tusen tack! För kommentaren om rummet, jag är på g!

Tusen tack! För kommentaren om rummet, jag är på g!

Du bloggar lite dåligt känner jag....

Svar: Tycker du?!?! 😂 ...ja har blivit lite dåligt med det på senaste tyvärr. Ska försöka hitta tillbaka!
Catrin




Kom ihåg mig?