Stövel h*lvete!!!

Asså - gaaah! 😂
Kikade runt på Tradera efter gummistövlar till J och hittade två auktioner med "Crocs Handle It Rainboots". Var riktigt tuffa tyckte jag och verkade smidiga och lätta enligt recensioner på andra sidor..
Tänkte vara smart och inte "trissa upp" slutpriset på auktionerna, så valde att bevaka dem och lägga in mitt bud precis innan auktionen slutade... 
Tror ni inte jag missade BÅDA auktionerna med exakt en minut! Sinnes!
😂
Jaja, nu är de iaf beställda till ordinarie pris på en helt vanlig sajt istället. Punkt. 


Verkar väldigt enkla och smidiga!
Älskade de gula, men de fanns ej i hennes storlek, så det blidde gröna ist.
Trött på rosa nu och vill ha lite annat! 



GAAHHH, men hon får ju riktigt fina då i alla fall ändå =D

Nöjd med stövlarna?

Svar: Jätte nöjd med stövlarna. På dessa har hon 24 medans vi på ett par andra "vårskor" fick gå tillbaka till strl 23. Så beror verkligen på modell!
Catrin

ja och då får man ångest, för att man varit arg. när de enda hon försöker är att få allt på plats!

ja den är jättefin! men liten i storeken, fick köpa 98! och den är inte stor lixim
säg till om du vill att jag ska hålla utkik o skicka till dig :)

Anonym

nä nu orkar jag inte med mer sjukdom!!!

skrev du fel nu Catrin? Eller hur får du ner ungen i storlek 80 om hon är 84 cm lång och väger 11 kg? :)
Elsie va 85 cm lång och vägde 11,5 eller nått. Hon har storlek 92. Går ju i 86 oxå men jag köper 92. Köper tom 98 på vissa saker.

Svar: 😂😂😂 jadu vet ej! Måste dubbelkolla när jag kommer hem sen, men hon har mkt kvar i strl 80. Tröjor och tights i 86, men t-shirts/toppar och vissa jeans i strl 80. Köper ju en del dagiskläder på next.com, så kanske är lite större i strl. Zara där emot får man nästan lägga på två strl!
Catrin




Kom ihåg mig?