Förskoleplats

Just som jag tänkte ringa kommunen under morgondagen, så fick vi i morse besked om förskoleplats till Julia.
Så den 12 januari är det dax och vi fick vårt förstahandsval. 
Det känns bra, men när A ringde och berättade mer detaljerat fick jag lite ont i magen... Just precis nu så kändes det riktigt jobbigt, har inte känt så tidigare, men antar att det blev mer verkligt nu ..
Hoppas bara inte att jag blir blödig vid inskolningen, kommer att bli jobbigt känner jag redan nu. 
Men får försöka att skjuta ifrån mig de känslorna lite så att jag inte smittar av mig på Julia... 

Mitt fina Nyköping 💗

Jo man får blandade känslor, men på slutet märktes det att isabelle behövde få göra något och även jag behövde få komma igång med mitt, så det kändes så rätt och inskolningen brukar gå lättare än man tror =D

Svar: Hoppas på det!
Catrin




Kom ihåg mig?