Sömn

Här om natten när jag kom hem efter stängning (01.00) hade Julia bökat en hel del efter 2200. Ställt sig upp i sin säng ett flertal ggr och kunde inte komma till ro.
Det slutade med att hon sov mellan oss, men jisses så hon bökade runt och brottades, jag sov inte en blund den natten!
Igår kväll då vi la henne i sin säng, gick vi ut ur rummet med en gång och efter det ställde hon sig endast en gång innan hon somnade...
Och nu ikväll, när hon kändes såååå trött, ställer hon sig upp HELA tiden.
Så just nu har jag denna utsikten, håller tummarna för att hon äntligen somnat och längtar efter egentid i soffan med fruktsallad och te :) 



Gaahh dessa bökfior ibland ;), isabelle somna lite segare idag än hon brukar, har gått relativt fort de senaste veckorna, men hon sov lite för länge på dagsvilan idag så därför vart det lite segare sövning

Vi sitter som två idoter i Pärlans rum tills hon somnar!Ohållbart, framförllt på fredagar när man hör Idol dra igång och chipset hällas upp och krasas mellan tänderna där ute.. så sitter man där o tittar på en hysterisk unge som rullar runt som en iller i sängen..
vet inte riktigt hur vi ska göra. Skriker som en skållad gris så fort jag reser mig

Svar: Samma här vissa kvällar. Vet inte om hon är mörkrädd, men vi har dörren öppen och hon hör oss hela tiden...
Catrin

ja det är ju övergåeende, så det är nog bara vänta ut det på sidorna =D




Kom ihåg mig?