Maten igen..

Hade kontakt med BVC i morse angående mat vs amning. Vi har ju som jag skrivit tidigare dragit ner väldigt snabbt och nu har hon inte ammat något senaste nätterna och försöker jag amma dagtid så biter hon mig. 
I morse, när jag försökte erbjuda bröstet och hon borde ha varit hungrig, ville hon inte ha alls!
Vi har testat ersättning inland, men oftast tycker jag att hon spyr upp mycket av den inom ett par timmar efteråt.

Så blev lite orolig om det går att gå ifrån amning och ersättning helt redan nu..
Tycker alla runt i kring med bebisar i ca samma ålder tar fram flaska allt som oftast eller på sin höjd erbjuder banan. Då blir man lite fundersam när ens egna barn föredrar trerätters ;)
Vet att jag inte ska bry mig om andra, men är svårt att inte tänka och jämföra..

Men BVC tyckte att eftersom hon får gröt, minst ett mål och välling innan läggdags, så får hon i sig det hon behöver näringsmässigt (inte minst järnet som är viktigt). 

Så jaaa, har börjat rensa ut amningslinnen och bh:ar.. Lite känslomässigt. 

Min stora tjej full fart framåt
i kompisens gåstol 


Ja det är märkligt
när jag amma som mest ville jag inget hellre än o sluta
nu när det blir mer och mer sällan så saknar jag det…
typisktmig




Kom ihåg mig?