En vecka

Dryga veckan kvar till jul! 
Igår fick jag för mig att det var två veckor, men icke! 
Jag har i alla fall behållt min julkänsla med en massa glöggdrickande, julklappsinslagning och igår blev det en snabb knäckomgång i micron - supersmidigt! 

Nu väntar Kvällsjobb i dagarna tre. 
Min man ska på Star Wars ikväll, så J sover hos mormor och morfar tills i morgon och vi får lite sovmorgon.
På lördag väntar julgodisbak för mig och J hos en kompis och på söndag är det traditionsenligt adventsfika hos vänner.
Tip top!

På nyköpingshus med mina bästa när solen lös i helgen, nu saknas bara snön!
Men enligt meteorologerna kommer det bli tvåsiffrigt VARMT framöver så det känns avlägset! 

Jag har inte heller fattat att det är julafton nästa fredag oj vad jag ligger efter med städning och bakandet här hemma =D

jag är arbetsterapeut :) Ska hålla i kursen manuella rullsalar, studenterna ska meka och jag ska låtsas att jag vet hur och varför de ska göra som de gör !

haha ja härligt när de kan börja själpa till! :) skala potatis är det roligaste som finns här hemma
daniel tiger är bäst! och präktig...




Kom ihåg mig?