Att sälja på nätet

Jag kan inte fatta hur mycket kläder vi har till Julia?! Och vi har ju 'bara' gått igenom 4 storlekar!
Sitter nu om kvällarna och lägger ut klädpaket och enstaka plagg på både tradera och i köp/sälj-grupper på FB.
Men det är så sjukt svårt att få det sålt! Känns som att varenda en lägger ut till försäljning, men ingen köper..
 
Kläder utan något speciellt märke, lägger jag oftast ut i stora klädpaket. Medans jag säljer Lindex, Newbie, Åhléns och liknande styckvis. Allt är ju självklart helt och rent och skulle aldrig komma på tanken att lägga ut något med "liten knappt synlig" fläck som vissa gör.
 
 
Tradera är sopigt på det viset att det blir en avgift på den sålda varan allt som oftast. Eller så går kläderna för alldeles på tok för låga priser. Lade ex. ut en superfin tunika från 'name it' här om dagen, knappt använd. Den gick för 1kr - 1kr! Får väl skylla mig själv som lägger så lågt, men det är ju dem auktionerna som ger mest, om priset går upp vill säga... haha
 
Grupperna på FB funkar ju rätt bra, men som sagt, väldigt segt att få iväg sakerna. Kanske jag lägger ut dem fel dagar? Folk ligger på stranden soliga dagar och sitter inte alls framför burken och nätshoppar. Eller fel tider?
Hur som, det svämmar över av kläder här hemma, och vi har varken platsen eller lusten att lagra dem. Även om vi i framtiden vill ha en till liten kotte =)



Kom ihåg mig?