Onsdag

Idag kom familjebilarna som vi beställde från den lokala tidningen. Mormor, morfar, farmor och farfar ville ha varsitt ex och så får väl vi lov att sätta upp ett någonstans här hemma också! 


Har precis kommit in från 1h promenad med lillpärlan och hunnit slänga i mig lunch (wow!) I skrivande stund sover hon fortfarande i vagnen.. Vad kan man mer hinna med nu med två händer fria?? Toalettbesök eller vika tvätt?? Haha Svåra val nu för tiden!
....ops, nu låter det som hon håller på att vakna.. Det var den 'egentiden' ;D

Åh giv oss styrka! Jag vet eg inte om jsg kommit på vad det är som är fel när det kommer till amningen heller.. Min lilla fis har ofta ont i magen hon med o gråtet mer eller mindre otröstligt varje dag! Oerhört påfrestande

Vilken fin bild! Och vilket kul minne att ha.

Svar: Tack! Ja verkligen ;)
Catrin

Jag är arbetsterapeut :)




Kom ihåg mig?