Snuva


Godmorgon!
...ja, för vi är ena riktiga sjusovare haha
10:30 slog vi upp våra blå idag! Då har vi ändå varit vakna några gånger extra i natt för mat och blöjbyte. Men tänker njuta av att hon ändå tar så lång sovmorgon, för det där vet vi ju kan vända snabbt! 



Senaste dagarna har J varit lite snorig. Så jag köpte hem saltlösning och så har vi använt oss av snorsugen. Verkar funka relativt bra, och hon har inte blivit igentäppt Än.  Har själv känt av halsen lite, så kanske är nån mildare förkylning... 
Förra veckan fick vi ställa in en del träffar pga just förkylningar, så antar att det är den tiden på året ny - trisst! 
Man blir ju lätt nojjig också när man har en bebis på knappa 2 månader.. När kan man sluta noja för RS-virus? 

åh jag vet inte, hur märker man det?
Pärlan hostar idag! det har hon aldrig gjort förut...

Svar: Rs-virus menar du? Ingen aning, jag får nog kolla på 1177 på den. J hostar också till ibland, men sen jollrar hon alltid till efter det, så vet ej om hon verkligen hostar eller bara försöker få fram ljud :)
Catrin

hihi pärlan är nte eller så bra på det
men ibland så få hon till det och blir nöjd

ja precis Rs.virus, jag struntar i o kolla tror jag, blir bara orolig

Svar: Sant!
Catrin

Saltlösningsdropparna är verkligen effektiva tycker jag =D

Svar: Jo men läskiga att droppa i då de bara rinner ner i halsen tycker jag..
Catrin




Kom ihåg mig?