Åskperiod?!

Okej, jag var ju bara tvungen att ladda ner appen "Wonder Weeks" som jag läst så mycket positivt om på alla bloggar. Tydligen ska den vara väldigt precis vad gäller bebisens olika sinnesstämningar och beskriver olika faser de går igenom väldigt bra...
Känner mig lite deppig då den visar att vår älskade lilla J kommer att ha en "åskperiod"  i princip hela december (=inte bra) ! 
Tycker mig redan ha sett tendenser till att hon inlett denna fas. Hon äter oftare igen, är väldigt närhetsberoende just på eftermiddagarna (hej låst mamma!) och svårsövd kvällstid = väldigt gnällig! Jag hoppas verkligen att hon fortsätter sova bra nattetid, annars kan det bli en jobbig månad :/


Mjölkpaket är det nya roliga - Sophie la Giraffe duger inte längre !!

Jag har appen... Det konstiga med den är att pärlan är grinig trots sol!!!!
Hon sover så länge vagnen rullar på tupplurarna på dagen. Så fort den stannar så slår hon upp ögonen "pling" så det brukar inte bli mer än typ 30 min

Men gud tack för det uppvaket! Trodde inte mina ögon när du hade kommenterat på min blogg idag! hahah jag vann!! va sjukt! WOHO!!!

Det var du som skrev till mig va? Ja dessa utvecklingssprång, vet att man oroade sig då de skulle komma att det skulle eskalera och man skulle må sådär dåligt igen, men Isabelle blev inte så extrem så väl koliken försvann. SÅ ett tips från mig är att inte kolla på appar då det kan komma och inte, utan ta det som det kommer, för det gjorde det enklare för mig

kraaam <3

Du hade ju ändå en förnimmelse av helvete på jorden, 1 timme är ju länge!




Kom ihåg mig?