Vimplar till Sovrum

Har ju under graviditeten blivit helt besatt av att sy diverse ting till bebisen, och för några veckor sedan så sydde jag Vimplar till sovrummet.
Tycker verkligen det är superfint, och blev riktigt nöjd med resultatet!
 

Tyget är från Panduros Tilda-serie. Älskar!
Nu vet vi ju inte om skatten i magen är en han eller hon, men tycker att dessa mönster / färger smälter in i vårt sovrum bra ändå.
Hade tänkt ha den över bebis säng, men de skär sig lite med sängkläderna vi har just nu, så det blir nog till att få upp den i andra hörnet ovanför bebis byrå.
 
Till veckan nu (förhoppningsvis sista innan bebis kommer!!) så ska jag även försöka att sno ihop ett nytt motiv till tavlan vis bebis byrå. Kom på att jag har en del tyg över och tror att det kan bli läckert att rama in det!
 

Ja, men kika in där! Finns massa fint =)

Vad kul att sy vimplar till bebisrum. Så mysigt!

Blir ju jättefint, och himla personligt med :)

Men oh så fint, jag har en flaggvimpel ovanför Isabelles säng, jättesött att ha =D, men blir nog finfint ovanför byrån med

Vilken fin sida du har! Väldigt vackra vimplar. Jag syr själv mycket och älskar Tilda-tygerna.

Lycka till med bebisen också, när den nu vill komma. Spännande!

Svar: Tack ♥
Catrin

Vad duktig du är! :) Roligare att göra själv ju, så jag förstår dig ;)

Svar: tack tjejen! =)
Catrin




Kom ihåg mig?