Vecka 40

Nu är vi sedan några dagar tillbaka inne i vecka 40 (39+3) och det börjar verkligen dra ihop sig!
Den kan ju komma i princip när som helst nu, men samtidigt känns det väldigt avlägset. Jag har inte haft några direkta känningar alls, mer än att jag känner mig otympligare än nånsin och det känns som att magen växer flera centimeter varje dag =)
Och så väntar man, väntar och väntar. Det är i princip det dagarna går ut på just nu.
Och det är varmt! Men försöker njuta ändå, för rätt vad det är så är det kyla och snö igen ;D
 
vecka 40
 
På fredag är planen att vi ska till BM igen, och efter det får vi väl se. Har ju haft högt blodtryck nu senaste gångerna, så har fått gått extra tätt för att hålla koll på det. Annars blir väl nästa besök i v 41+3 ( om jag inte räknar heltokigt) och då gör de väl även ett UL för att kolla så att allt är okej.
Slipper ju gärna igångsättning.
Men än har vi ju inte gått över tiden, 3 dagar till do-date ;)
 

Fin du är och jag förstår du är trött nu, men snart är du där
kramar

Svar: ja snart ♥ ;)
Catrin

vad fin du är med magen. otroligt fin.

Svar: tack, va söt du e ♥
Catrin

Hittade precis hit. Snart, snart blir det bebis. Lycka till med allt som komma skall.
Måste bara säga - vilket supersnyggt linne, eller är det en klänning? Gravidplagg eller vanligt? Vill ha ett själv!

Svar: Oh tack! Ja än har ingen bebis tittat ut, men snaaart =)Klänningen är från H&M, men måste ha inhandlat den för minst 3 år sen tror jag. Perfekt över gravidmagen, men den blir lite kortare, så agerar mer linne ;D
Catrin




Kom ihåg mig?