Jag är tillbaka!

Hej, och välkomna tillbaka får jag nog säga till vissa utav er!
Jag har haft en blogg tidigare, men efter flera vändor i höstas så valde jag att stänga ner båda. Ja för jag hade dels min 'vardagsblogg' och sen en mer "webshop-inspirerad" sida där jag la ut mina tillverkade smycken, som var en stor hobby då!
Intresset för smyckestillverkningen finns väl kvar där någonstans, men just nu ligger den på is. Vem vet, kanske jag tar upp den så småningom..
 
... har investerat i en systemkamera nu till Bebis ankomst, så bättre bilder kommer - lovar!
 
Jag och min man väntar vårat första barn som är beräknat till den 26 Juli 2014, alltså är det mindre än två veckor kvar, men kan ju även dra över två veckor. Jag gick på min föräldraledighet så sent som idag, men känner redan hur jag börjar bli rastlös  haha
Dagens dåliga väder gjorde ju inte saken bättre, men tog tag i lite praktiska saker som tvätt, fix med försäkringskassan och lite storkok som jag frös in.
Det är ju det jag tänkt sysselsätta mig med nu fram tills bebis planerar att komma; fix och städ här hemma, storkok, bakning och framförallt viiiiiiiila har jag hört kan vara bra ;)
 
Verkar som att jag redan nu börjar få lite vriden dygnsrytm, blir lätt så när det känns som semester...
Hoppas i alla fall att man kan dyka på några fler i småbarnsstadiet, så kommentera gärna så att jag hittar till er isf!
 
Natti natt!



Kom ihåg mig?