Sovrum

Nästan en vecka har gått sedan sist och nej ingen bebis än.
Det är ju otroligt hur det kan vara så mysigt i magen att h*n verkligen inte vill komma ut. Idag ligger vi + 11 dagar och igångsättning närmar sig. Tänkte skriva mer om det i ett separat inlägg ikväll...
 
Nu tänkte jag att ni ska få en kik på en liten del av vårat sovrum där jag bla har hängt upp vimplarna jag sydde för en tid sedan...
 
Jag hade världens idé till tavlan som hänger vid bebisens byrå, men det blev totalt misslyckat ;D Ids inte ens visa den.
Nån som har tips på vart man kan hitta fina barnmotiv i större format, eller vad man skulle kunna tänkas rama in??
 
 

Vad fint det ser ut!

Svar: tack ;D
Catrin

så fint ni har det! och nu är det verkligen näääära till bebis. lycka till!

Svar: Minst sagt nära till bebis ;) ..kände jag inte av att den buffade hade jag trott att den tagit sig ut nån annan väg. Den verkar ju iaf trivas där inne =)
Catrin

Ett tips är att googla sen bara skriva ut och hänga upp:). Billigt och bra:)




Kom ihåg mig?